Παρασκευή 25 Μαΐου 2007

ΥΠΑΡΧΩ και αλλα υπαρξιακά

φωτο STEREOBIRD.COM

Υπάρχω. Διχως αμφιβολία. Το έγραψε και ο Δημήτρης Σωτάκης στο impossibly cool kai ολοκληρωμένο site του. (Οχι σαν κι εμένα που το δημοσιευσα ενω ηταν -και ειναι-ακόμα στα μπετά). Απλά, κανεις δεν ξερει πού βρίσκομαι αν πάσα στιγμή. Ούτε κι εγώ. Ειδικά δεν ξέρω πού θα βρίσκομαι την επόμενη στιγμή. (Το γνωστο: ποια είμαι, πού παω;) Πραγμα που εκνευριζει πολλούς ανθρώπους που με συναναστρεφονται. Π.Χ. τη μαμά μου. Ένας διάλογος:
- θα φύγεις αύριο παιδάκι μου;
- Δεν ξέρω.
- Ποιος ξέρει;
- Άγνωστο.
- Μα πρέπει να βγάλεις εισιτήριο σήμερα.
- θα βγάλω αύριο.
= Κι αν δεν βρεις;
- Αν δε βρω δε θα φύγω.
- Κι εγώ πώς θα το ξέρω; Να παω σε χαρτορίχτρα;
- ΚΑΛΉ ΙΔΈΑ. Και αμα μάθεις πες μου κι εμένα.

Επισκεφτείτε και το κοινωφελές φιλανθρωπικό ίδρυμα Σωτάκη παρακαλώ, που σπονσοράρει εικαστικές εγκαταστάσεις, βουλγάρικα μπαλέτα και ποιητικές βραδιές, αλλα κυριως τα πατατοχάμπουργκερ του συγγραφέα. (Λες να κάνω κι εγώ ένα ίδρυμα;)

Εδω που τα λέμε, πάντως, καμιά φορά αναρωτιέμαι: Υπάρχω; Ισως γι' αυτο να γράφω εδώ πέρα, για να το επιβεβαιώσω.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

fovero to site tou sotaki!!!

Εύη Λαμπροπούλου είπε...

ω ναι. ζηλευω. θελω κι εγω ενα τοσο ετοιμο και δουλεμενο σαιτ.

Ανώνυμος είπε...

Κάνε κι εσύ ένα ίδρυμα, μπορείς!

Ανώνυμος είπε...

kai to diko sou to site einai oraio, kai exei kai poly oraia keimena Loo!

Εύη Λαμπροπούλου είπε...

keimgreek- idryma mporeis. Site mporeis? Ekeina ta triantafylla tis arxikis selidas ston ypno moy ta vlepo. Not nice. Not aesthetically pleasing. Na ginotan leei ena magiko kai ta triantafylla na metamorfonontan xafnika se ena sketo gri...

Antios- fxaristo, o eyxaristw. yponoeis mipos oraiotera keimena apo oti sxediasmo? (vathis anastenagmos)

Ανώνυμος είπε...

kai ap' oti fainetai 8a synexiseis gia poly na ta blepeis. hahaha.