Παρασκευή 20 Απριλίου 2007

ΑΣΤΕΡΙΞ vs ΛΟΥΚΥ ΛΟΥΚ μερος β'


Με αφορμή ενα σχόλιο στο προηγούμενο κομιξο-ποστ, δημοσιεύω το δικό μου -σε στυλ High Fidelity – top five από Αστερίξ. Ίσως, να μου διαφεύγει κανένα φοβερό, χιλιοδιαβασμένο: έχω καιρό να τα διαβάσω διότι βρίσκονται σε μια σοφίτα στο πατρικό. Τώρα όμως που θα πάω, θα τα διαβάσω ξανά.

Αστερίξ Λεγεωνάριος
Αστερίξ και Κλεοπάτρα
Αστερίξ στη Βρετανία
Η Κατοικία των Θεών
Αστεριξ και Νορμανδοί
Η ασπίδα της Αρβέρνης

Ξερω δεν ειναι 5, αλλα αυτό ειναι το ΤΟΠ5 μου. Η μαλλον το τοπ 5 μου μαζι με τον αδερφο, απο τον οποιο ελαβα μολις τηλεφωνημα διαμαρτυρίας. Ισχυριζεται βαθια προσβεβλημενος απο το γεγονος οτι ειπα οτι προτιμαει τα Λουκυ Λουκ, και διορθωνει οτι απλα τα κατέχει περισσοτερο απο μενα, οτι εχει επιστημονική και οχι επιφανειακη γνωση τω ΛουκΥ Λουκ ( την επιφανειακή, λέει, την εχω εγω). μετα μου εκανε απιστευτες ερωτησεις για τα Λουκυ Λουκ, καποιες απο τισ οποιεσ δε μπορεσα να απαντησω. Σα να μην εφταναν ολα αυτα, διεκδικησε τα Ουμπα Πα ως προικα- αλλα σταθηκα ανενδοτη. (Μολις παω Καβαλα , θα τα υπεξαιρεσω και κρυψω καπου καλα, χεχε)
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙς τον αδερφο σου να σε παρει τηλέφωνο, κράξε τον στα μπλογκ.
Λατρευω το Αστερίξ στη Βρετανία: hilarious, έλεγε πράγματα όπως «εκλιπαρώ τη συγνώμη σας» (I beg your pardon), και Είμαι απαίσια ευτυχισμένος.
Tο έχω και στα αγγλικά, το αγόρασα στην τρίτη γυμνάσιου στο Λονδίνο, μαζί με άλλα δύο. Συνιστώ σε όσους δίνουν Proficiency να διαβάζουν Αστερίξ. Εμένα, στα προκαταρκτικά του Michigan, μου έπεσαν 3 λέξεις από τα 3 Αστερίξ που είχα μελετήσει - διότι βέβαια, δεν μπόρεσα ποτέ να διαβάσω κάτι που δεν μου άρεσε, λογοτεχνία και κόμικς ήταν πάντα οι πηγές μου. Η μία λέξη ήταν to ‘DELEGATES’, αντιπρόσωποι. Όσο για το CAMBRIDGE που το έδωσα φοιτήτρια, το πήρα λόγω λογοτεχνίας και τραγουδομανίας, ήξερα απέξω τα κέρατα μου από στίχους, και μια μέρα τα αγγλικά μου ήταν από μόνα τους σούπερ. Το πιο αστείο είναι ο αδερφός μου, που πήρε LOWER χωρίς να γνωρίζει χριστό, λόγω τραγουδιών κι αυτός. Αυτό εννοούσε ο Νικ Χόρνμπι όταν έλεγε ότι η μουσική σώζει ζωές;
Ακόμα δε γνωρίζει αγγλικά ο αδερφός, τους ξεγέλασε στις εξετάσεις -επικίνδυνο, αν σκεφτείς ότι κάνει δημοσιεύσεις στ’ αγγλικά, ελπίζω να τα βγάζει σωστά τα πειράματα. (ΠΡΟΣ ΑΔΕΡΦΟ- ΑΝ δεν μου αφησεις τα Ουμπα-πα θα συνεχισω να σε κραζω).
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΑΣ

1. ΛΟΥΚΥ ΛΟΥΚ /ΑΣΤΕΡΙΞ, ΠΟΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑς ΤΟΠ5?
2. Απο ποια Αστερίξ ειναι οι εξής ατάκες;
- Μια σταγόνα γάλα στο ζεστό νερό σας;
- Μμμμ, εχει και αμυγδαλάκια!
--Καλαμαράκια τηγανητάα είπατε;
- Τρία κομμάτια είπαμε Οβελίξ!
- Ο Αιμοροιδίξ πού εμφανίστηκε;
- 'Εχασα πάλι το τυράκι μου!' 'Στη λίμνη με μια πέτρα στο λαιμό, στη λίμνη με μια πέτρα στο λαιμό!'
- Φόβισέ με! (κορυφαίο σημείο)
- Πας φιρί φιρί για μιά δαχτυλιά στο συκώτι.
- Σκεφτηκες ποτέ να τηγανίσεις τις πατάτες;
Υ.Γ. τα Ιζνογκούντ δε μας πολυαρέσουν.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kai an brume tis apadiseis ti kerdizume?

Εύη Λαμπροπούλου είπε...

tin ektimisi moy! kai ena voyno patatakia me geysi lemoni.

Ανώνυμος είπε...

έλα μωρέ μουρλό
τα αμυγδαλάκια είναι από την τούρτα στην Κλεοπάτρα.φοβισέ με είναι Νορμανδοί.
Η συκωτιά είναι οι δάφνες του κΑΊΣΑΡΑ. ΣΤΑΓΌΝΑ ΓΆΛΑ ΣΤΟΥς βΡΕΤΑΝΟΎς. Μόνο αυτά θυμάμαι
φιλάκια
Μαμαλούξ