Πέμπτη 12 Ιουλίου 2007

ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΥΧΤΑ ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ


video still toy YANG FUDONG,που μπηκε στο εξώφυλλο του ΣΧΕΔΟΝ ΣΟΥΠΕΡ

"ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΥΧΤΑ ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ-
ΜΟΛΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΑΣ ΣΧΕΔΟΝ ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΟΞΥΔΕΡΚΗΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΕΙΣΤΕ. ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Ο ΕΡΩΤΙΣΜΟΣ. ΕΨΑΞΑ ΓΙΑ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΒΑΘΙΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ. ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ''ΦΩΝΟΥΛΑ'' ΑΠΛΑ ΞΕΧΕΙΛΗΣΑΝ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΤΟΥ ΠΟΘΟΥ ΜΑΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΑΣΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΤΟΣΟ ΕΡΕΘΙΣΜΕΝΟ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΕΣΑΣ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ(!) ΑΥΤΟΥΡΓΟ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΗ ΒΡΕΙΤΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ.
ΕΙΜΑΙ 22 ΕΤΩΝ, ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΣΤΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΦΑΝΤΑΣΙΩΝΟΜΑΙ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΥΧΤΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ. ΠΡΟΣΜΕΝΩΝΤΑΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΣΥΓΝΩΜΗ."

ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ: «Ευχαριστώ για το κομψό σας γράμμα. Χαίρομαι που σας φτιάχνει η ηρωίδα μου. Κατανοώ ότι τα επεισοδιακά πήδηματα του Σχεδον Σούπερ έχουν εξάψει τη φαντασία σας. Πρέπει όμως να πάψετε να με ταυτίζετε με την Βέρα. Η ηρωίδα μου δεν είμαι εγώ, δυστυχώς η ευτυχώς.
Μια που είναι μέρες καύσωνα, προσοχή στην απώλεια υγρών, ο κίνδυνος της αφυδάτωσης καραδοκεί.
υγ.1 Με τετοια προσόντα παντως ολο και κάποια ταλαντούχα θα βρειτε να ασχοληθει μαζι σας."
ΥΓ.2 Παρέλειψα προσωπικα στοιχεία οπως σχολή πανεπιστημιου/ ονομα και αναγκαστικά, τη φωτογραφία, για να μη μας καταγγείλλουν...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

που να ακούσει και τη φωνή σου. χα.

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον από Δευτέρα θα διαβάζω και γω Σχεδόν Σούπερ, λες να πάθω και γω τα ίδια γιατρέ;

Ανώνυμος είπε...

NIKOSK- VARAEI H ZESTH... NA STEILEIS FOTO S AYTHN THN PERIPTOSH!
EYH