Δευτέρα 23 Ιουλίου 2007

ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΙΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΧΏΡΟ ΣΤΟ ΚΡΕΒΆΤΙ.


Γουσταρω περιπου οτιδήποτε εχει κάνει ο Γουόρχολ. Και οτιδήποτε έχει κάνει ο Σταθης Τσαγκαρουσιάνος. Αρα εγραψα κριτική στα ΝΕΑ για την ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΥ ΓΟΥΟΡΧΟΛ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΣΑΓΚΑΡΟΥΣΙΑΝΟΣ. Να μερικές super ατάκες.

"Εκτός από το να είσαι ζωντανός η επόμενη δύσκολη δουλειά είναι το σεξ."
"Μερικες φορες κανουμε σεξ απο νοσταλγία για το σεξ που κάναμε κάποτε."
"Μερικοί ανθρωποι χάνουν ενέργεια απο το σεξ, και μερικοί κερδίζουν. αυτοι που χανουν ισως δε θα έπρεπε να το κάνουν καθόλου. (εγώ χάνω, λεει ο Αντυ)
"Οι αλλοι άνθρωποι πιάνουν πολύ χώρο στο κρεβάτι.
"Μου φαίνεται πως σ' αυτο το σημείο συνοψίζεται ολόκληρος ο γάμος - η γυναίκα σου σου αγοράζει τα εσώρουχά σου.
"Στην πόλη τα πάντα λειτουργούν με βάση τη δουλειά και στην εξοχή τα πάντα με βάση την ξεκούραση. Εμένα μ' αρέσει πιο πολύ να δουλέυω παρά να ξεκουράζομαι.
«Με το που απέκτησα το μαγνητόφωνό μου έσβησε κάθε ίχνος συναισθηματικής ζωής που θα μπορούσα να έχω... Από τη στιγμή που θα κοιτάξεις τα συναισθήματα από μια ορισμένη οπτική γωνία παύεις να τα θεωρείς κάτι το πραγματικό».

ΥΓ. ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Η ΝΤΕΜΠΥ ΧΑΡΙ. ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ. ΚΑΙ ΘΑ ΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΗς ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ, ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΥΤΕς ΤΙΣ ΓΟΥΣΤΑΡΩ. ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ THE TIDE IS HIGH, ΠΟΥ ΕΧΩΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΑΟΥΝΤΡΑΚ ΤΟΥ ΧΑΠΙ ΛΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: